donderdag, februari 24, 2005

DENG 22

14 opmerkingen:

Neverbeendead Religion zei

Ondertussen heeft in near future de special effects afdeling van de porno filmindustrie die van de kaskraker filmindustrie voorbijgestoken.
Zo was the invisible man really invisible.

En daar waren grotendeels 2 factoren voor verantwoordelijk.

Hier nog ééns 1 factor

Anoniem zei

At last, de tieten van Els Pynoo op de cover. Het werd tijd.

Nu maar hopen dat Roland Duchatelet het verschil tussen een week- en een maandblad onder de knie krijgt. Of was hij zo vroeg op de avond al aangeschoten?

Neverbeendead Religion zei

De tweede factor voor wie tussen de regels kan lezen.

Eerst een paste en copy van een comment uit vorige topic.


Ik zat me effe af te vragen, "Heeft het zin om, net als onze voorouders altijd al gedaan hebben, te kankeren op de volgende generatie?" En een paar tellen later volgde er "Ja, verdomme, dat heeft zin! Het zou er nog aan mankeren, begot!"

Zeer lang geleden had de net ingelijfde jeugd veel tijd nodig om via oorlog veel slachtoffers te maken.Maar men 'kankerde',evolueerde verder.
Vorige eeuw bv. had ze maar een paar momenten nodig in bv. Hiroshima en Nagasaki.

Wat gaat de evolutie in deze eeuw bv. geven.

Neverbeendead Religion zei

Wat moeten we er ons bij voorstellen?
Tja,ook porno is a matter of seeing and of being seenGod bestaat niet want een mens kan geen 2 dingen tegelijk.Laat staan dat God (de nog nooit dood geweest zijnde) overal alles tegelijk kan controleren.

Je hoort het atheisten wel ééns vaker zeggen.
Diezelfde die daarom ook maar 1 ooglijn kunnen gebruiken om te zien.1 ooglijn op een pixel van een voorwerp voor de lijn terwijl het oog die pixel daar ophaalt.Dat is al zien met 1 ooglijn.
Stel je voor dat je tegelijkertijd nog in andere richtingen moet kijken via andere ooglijnen om zo als het ware een beeld te vormen.

Neverbeendead Religion zei

En na dit onderwerp gunnen we al ééns een blik op mijn eigen cover van deze maand.

An english artist analyses jesus with london black ghetto groove

Anoniem zei

De wagen van een boegbeeld van het vlaams belang wordt beschadigd.
Een allochtone vrouw neemt ontslag om tegemoet te komen aan de gevolgen van bedreigingen.
Pdw staat op in volle vreugde en viert nogmaals het succes van de holocaust herinneringsles van de media die het slechte deel van vlaanderen had verzuurd om op die manier alles goed te maken voor allen.

Wat een slappe tekst.Ik had dat al uitgelegd ook.Seeing keeps on being believing.Today and tomorrow.

But has one allready figured out the strong lyrics?

Anoniem zei

'Wie met een buitenlandse auto rijdt, tekent een terugkeercontract!' Soort zoekt soort, jammer van het gemeenschapsgeld.

Anoniem zei

Wederom een goeie nieuwe Deng. Het enige wat ik echter wat mis in Deng is het contact met de lezer zelf. Al kan dat ook aan mij liggen.

Neverbeendead Religion zei

Ondertussen begint pdw me al zeer goed te kennen.
En altijd mijn wederkerend begin.

Men kan enkel leven of dood zijn in de realiteit.
Dus vanuit de dood tot leven gekomen.
Dus vanuit de dood tot leven komen altijd een even goede realiteit later.

Maar de wereld trekt zich daar niets van aan.
Logisch ook wanneer mensen zoals ik dat gegeven niet goed genoeg neerschrijven.
Wanneer er totaal geen sprake van informatiesverstrekking,duiding is.

Maar pdw zou pdw niet zijn als hij daar geen verandering in brengt.

Ik ben niet voor niets een bron van inspiratie in plaats van informatieverstrekking,duiding.

Anoniem zei

hey kijkcijferkanon, alweer een eclatant tvsucces en nu weer eenstevig potje rocken en blowen wat een trip man je bent de vlaamse bill hicks man zeg nog eens iets over uw rukhand wow cool

Neverbeendead Religion zei

De nog nooit dood geweest zijnde duivel vertelde me net dat zijn rukhand wel ééns verwart wordt met een trukhand.

En dan Joe.
He still ows him a blowjob.

Arme Joe
Geen geruk voor jou
Arme Joe

Animals strike curious poses

Neverbeendead Religion zei

Animals strike curious poses
en
Every little thing the reflex does leaves you answered with a
question mark

Ik dacht,het hoeven niet altijd the 90's te zijn.Google beide zinnen maar ééns voor confirmation.

The 80's hadden ook wel spirit hier en daar.

Wie wist bv. dat Purple rain van Prince toen ook Purple plane was.
9-11 also blessed.
Been there,done that.
Machtige outro nog steeds trouwens.

Maar the 90's nog steeds beter.
Cobain had er zijn spirit ingestoken en ze in gang gezet.
En dan kwam Music for the jilted generation van The prodigy.
The prodigy.Devilblessed.

De nog nooit dood geweest zijnde duivel gebruikt nog steeds nummers van hen voor eigen versie (of was het omgekeerd? a question mark)

The firestarter is The firefarter
en dan opvolger
Breathe with me is Breaeaeaeaeaeathe with me

Tja,ook de nog nooit dood geweest duivel blaast leven in je systeem en met een goede soundtrack.
Nou ja,als je er ook rekening mee houdt.
De ontbewijzers van het begrip nog nooit dood geweest zijnde duivel hebben dat al een tijd achter zich gelaten.

Neverbeendead Religion zei

En wie leest er graag satanische verhalen?

De duivel wordt trouwens veel opgevoerd in films als hoofdverhaal.Veel met die oude kunstprenten omdat de films niet het hele boek kunnen voorlezen.Oude kunstprenten om aan te tonen dat het gegeven al lang circuleert onder de mensheid.En in de film,om de spanning op te bouwen,is het moment in de hedendaagse tijd aangebroken om zijn plan uit te voeren.Dat kon men ontcijferen via allerlei opzoekingswerk.
De duivel is de machtigste of niet bestaande.Inderdaad spannend om het tegen eender van de 2 op te nemen in hollywood action style with some inbetween decoding stories.

Men verwijst natuurlijk ook nooit naar the neverbeendead devil in die films.Dan zou het allemaal te mooi worden.

En hollywood heeft zijn research gedaan.Ze kennen alle duivelse verhalen.Zelfs de moderne.The lamb or genie drives a diabolo (heb je hem?)

Maar 1 verhaal kennen ze niet omdat het niet neergeschreven is en ook omdat ze het niet zouden verfilmen.

De nog nooit dood geweest zijnde duivel maakt via mirakel vanuit zichzelf zijn eigen duivelskinderen.Het even veilige deel van hemzelf.Deze mogen met een spaceship gaan flybyen across the universe.Wanneer ze een bewoonde planeet tegenkomen,krijgen ze instructies aangaande hun approach.
De film begint bij hun aankomst bij planeet aarde.De instructies zijn om een vuurkogel af te vuren zodat alle mensen in het eeuwige vuur op hun planeet terechtkomen omdat die planeet geen uitdaging biedt.Na deze scene zien we het ruimteschip verder gaan en een gesprek over een belofte van andere planeten met bewoners die wel een uitdaging bieden.

Wordt niet gemaakt.
Maar zit er een moraal in?
Een les?
Een conclusie?
Ik heb ook het begin van de film al gezien.Hdtv from de belichtingsman.

Neverbeendead Religion zei

Om de leegte te vullen,heb ik mijn log ééns in een 'nieuw kleedje' gezet