maandag, november 01, 2004

Deng 18

De nieuwe Deng ligt nu in de winkel.

3 opmerkingen:

Huug zei

Zo een sluier is toch super sexy! Snap niet goed wat mensen ertegen hebben...
;-)

Anoniem zei

Dat was ook het voorlaatste wat Theo van Gogh door het hoofd ging, Huug. Wees voorzichtig. Ondertussen stel ik de voorstelling van mijn collectie mystiek-erotische doorkijkhabijten voor de novices van de Monialen van Maria ten Hemel Gerezen, in de feestzaal van het slotklooster in Opgrimbie, nog even uit.

Pieter zei

Ik zie dat Deng ook weer iets brengt over Annelies Verbeke en haar 'Slaap'. What the heck is dat toch allemaal met die Annelies Verbeke? Ik heb haar boek gelezen en het las vooral als een filmscenario - ze is dan ook een geschoold scenariste. Meer nog: het las als een licht verteerbaar scenario waarvan je op je honger blijft, licht als dat van Amélie Poulain, en ik vond het het helemaal niet zo goed geschreven.