vrijdag, januari 06, 2006

Deng 31

22 opmerkingen:

Anoniem zei

Van onze buurvrouw, zij die kreunt tegen keukenmuren en steun zoekt bij harde bloggers met een sekshart, vernamen wij dat den Deng het VTM-journaal gehaald heeft, voorwaar een schoon gebaar heer paus (pdw), u lekt er ook niet naast, maar de dikke tettenmadam van de krantenwinkel zat zonder uw Dinggazetteke, waarom zo selectief met uw schoon gerief? Een aflaat graag.

Vanmol zei

Zeer mooi weer van het ambetantste blad van Vlaanderen. Maar ik vind dat jullie nog veel ambetanter kunnen zijn. Als jullie de ambetanterik willen uithangen dan moet je dat zo hard profileren dat iedereen bij iets ambetants meteen aan Deng denkt.
't is maar een idee he.

Vanmol zei

euh dat voorgaande was uitermate positief bedoeld he, voor als het niet duidelijk was ;-)

Anoniem zei

@Vanmol:

jij ook een fijn weekend Birgitje, (spreek je op je werk ook zo stoutjes? toe nou, denk aan de pax media)

Anoniem zei

!!! bovenstaande was uiteraard subversief bedoeld, kwestie van den "nbdr" effe voor te zijn, oh god mijne webmaster (incluis uw paus) wat schrijft die nbdr-man mooie retro, pure nineties, zelfs neo-verlate eighties, maar wel bangelijk oenhard, die is een nepredactie op zichzelf, één vraag: nirvana mankeert in zijn archief, hij vertelt ons meteen waarom... (wij beetje stoned)

Neverbeendead Religion zei

I found it hard 'T was hard to find Oh well Whatever nevermind

Even iets anders, kurtsky et hutch, het franse politieseriemuziekje van starsky et hutch wat aangepast aan de 9ties. Michael hutchence had zijn eindvoorval al op tekst en muziek gezet op taste it uit het welcome to wherever you are album van inxs. Op welk nirvana nummer had kurt cobain zijn eindvoorval op tekst en muziek gezet?

Anoniem zei

Miss België 2006 is een kreng.
Vergeet die sms-historie; Gewoon haar interview in het VRT-sjoernaal van gisteren horen is genoeg om een kotsreflex op te wekken waar menig aspirant Miss jaloers op kan zijn.
Nu is een interview nooit helemaal representatief en zeker die klojos van de VRT zijn niet te vertrouwen, al helemaal niet als ze een winnaar van een door de VmmA betaald evenementje interviewen. Maar dwars door al die filters sijpelde de ijskoude, hooghartige doel-heiligt-de-middelenmentaliteit van dit sierwijf zo mijn huiskamer in.
Wat een tendentieus artikel vol ongefundeerde aantijgingen in een banaal, marginaal, oppervlakkig blaadje met oppervlakkige artikels al niet kan doen.

Anoniem zei

Pardon my french, maar als de foto op de Deng cover een goeie weergave van haar gezicht is, kàn het ook niet anders of ze heeft gefraudeerd om Miss België te worden.

Anoniem zei

dit was weer niet echt een dengdag, lees ons droef verslag, de doem slaat wildwreed toe, maar het kan altijd harder nog te keer omslaan, zie de opzwartheet gespoten tekstbreektaal van nbdr, hij braakt zich een eigen inkraaknet, met kleine nijd en mijn respect.

Neverbeendead Religion zei

De nog nooit dood geweest zijnde god maakt de dagen wederom langer
De wereldverbeteraars maken zichzelf wederom zwanger
Maar gelukkig heb je jezelf in een ander milieu gezet
Een beetje beter opgelet
Het milieu zet insinuation van folk implosion op
Je bent met the natural one onderweg naar de top
Het milieu gaf ook een dust brothers remix
Geeft nu ook een verbal remix

This god ain't magnified
Girl fixed size
There's no problem
Offer you a ride
But the engine died
Another make in the pattern

Het milieu geeft niets nieuw bovenop het gekende leven
The pixies verwezen naar de meneer van niveau zeven
Want insinuation really makes it happen
We hoeven niet altijd te rappen

In het gekende leven sta je nog wat op automatische en saaie piloot
Maar het milieu zet je rond deze periode galant over je eigen dood
Het gekende leven staat wederom op heyhey-rom en weer maar voor even
De noodzaak elimineert de kans op zeer groot

Anoniem zei

yep, nice, you dit it mister, a minor poet is born, he only lives twice.

Neverbeendead Religion zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Neverbeendead Religion zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

jow pdw, als ge dit leest wilt ge dan een keer mailen?

Anoniem zei

Bovenstaand berichtje lijkt me eerder ongezond. Wil die jongen zo aan zijn Deng geraken? Dan ik ook.

@webmaster: wat gebeurde met de parti-partituren van hiphop-orgel-nbdr? (laat da rapman yoyo forumfucken)

Neverbeendead Religion zei

Mijn gedelete comments die ook al in een vol verzamelalbum staan gingen onder andere over de nieuwe cover van deng.
Het volgende sampletje van bow wow wow (vow now now) gaat dan weer duidelijk niet over de nieuwe cover van deng.

Wie zich dat nummer nog kan herinneren, weet misschien nog dat er een predator sampletje avant le film in zat. The predator met die indiaan die zich wast maar zichzelf op terechte angst vergast. Maar wel in stijl, de andere stijl.

Anoniem zei

Wel, ik heb 'm aangeschaft, den Deng. Leuke aflevering. Fijn interview met Theo Maassen, al geruime tijd een grote held. Maar wat mij dan weer verbaasd, net zoals het mij verbaasde toen ik soortgelijks hier laatst tegenkwam, is dat Youp van 't Hek werd aangeduid met de term 'klassebak'. Ik bedoel, dat je vindt dat de man zo nu en dan een leuk grapje bedenkt, daar kan ik mee inkomen, maar de man is de vleesgeworden hypocrisie. Links lullen, rechts vullen, u kent het wel. En het eigenaardige is dat Van 't Hek zijn voorstellingen vult met scheldkannonades op het soort mensen dat de moeite neemt een kaartje voor zijn voorstellingen te kopen, te weten kleingeestige burgermannetjes, brallerige zakenlui en verlepte hockeywijven.

Anoniem zei

deng zuigt ongelofelijk zoals alles wat die sukkelaar van een pdw produceert en waarvoor hij de lelijkste vrt wijven moet beffen
groetjes hoor

Anoniem zei

Een steengoeie post-Deng deze keer, wat zou mogen kunnen: stukkies Max J. Molovich en Neverbeendead Religion bv, komaan sanctus (pdw), geef die mannen uw pauselijke zegen, ge moogt mij ook altijd mailen aangaande: marlonvanco@yahoo.com (joehoe Patje).

ps: koud maar zonnig weer in Leuven (qu'est-ce l'eau)

Neverbeendead Religion zei

In de vervolgfilm op Be cool zal John Travolta wederom Chili Palmer spelen en Uma Thurman wederom Edie Athens.
Chili zal ditmaal voornamelijk bedreigd worden door president Bush en de olielobby van Texas omdat hij weigert om zijn cadillac van de hybrid cars, een honda insight, in de garage te laten staan.
En ook ditmaal zullen er personen in komen die zichzelf zullen spelen zoals Steven Tyler en Joe Perry in de eerste film.
En om dat in een cover op een deng te zien moet men nog wat wachten.

Anoniem zei

@(pdw): nbdr bromt dus enige bedenktijd mbt de cover, maar schenk hem misschien al de achterflap?

Anoniem zei

@Max:
Het woord klassebak heb ik niet in de mond genomen, toen ik het over Youp had - ik gebruik dat woord nooit. Maar ik hou wel van die man. Ondanks het feit dat z'n eigen familie niet hoog oploopt met hem - z'n broer zei ooit dat hij met een Volvo break rond reed, terwijl hij eerder die auto en zijn bezitters mooi te kakken had gezet.

Nu ja, als je mijn broer een opinie over mij vraagt, dan zal je ook op rare antwoorden vallen - het is niet voor niks dat ik met die man al 7 jaar geen uitstaans meer heb, hoe zou je zelf zijn met een broer die graag met z'n vuisten zwaait.

Maar wat ik in Youp bewonder is dat hij mijn geweten durft te schoppen, en flink hard ook (ik rij trouwens zelf met een auto die velen als heel fout zullen beschouwen, en durf mezelf daarover ook kritisch te bekijken).

Ik vermoed overigens dat Youp niet te beroerd is om met z'n eigen hypocrisie te lachen, maar daarvoor ken ik hem niet goed genoeg.

Ik heb je (overigens zeer goed geschreven) artikel ook gelezen, misschien had ik daarop moeten reageren. En ik kan een en ander goed begrijpen. Alleen ben ik nooit zo volgzaam geweest om een biermerk niet meer te gaan drinken omdat iemand anders het niet lust - om maar iets op te sommen uit de zaken waarin u zich liet beïnvloeden. Misschien zit daarin wel een deel van uw frustratie, zeg ik dan, en ik hoop dat ik niet hautain overkom.

Maar ik wacht vol belangstelling op die Teeuwen waarover u het heeft. Laat aub weten wanneer hij op TV is!

En vanavond (maandag 16 januari) Herman Finkers op NL3! Een ander genre, maar toch best okee. Vind ik althans.