donderdag, januari 27, 2005

Deng 21


7 opmerkingen:

Anoniem zei

ik verjaar vandaag...

Anoniem zei

gisteren

Anoniem zei

het rsf magazine waar in deng 20 naar verwezen wordt is van welke uitgeverij?

de plaatselijke boekhandel

Neverbeendead Religion zei

Wat heeft Jezus in common met de ergste belg?

Wat schreef God?

Nota van De Nog Nooit Dood Geweest Zijnde God

Ook in Belgie,Ce plat pays van den Starflam kan men ééns naar 911 is a joke van Public enemy luisteren.Maar we veranderen de tekst een beetje voor het betere geheel met de rest onveranderd

So get up n get get down
God's fun son is a joke
It's joke time

Uw Nog Nooit Dood Geweest Zijnde God in Security of the first world en in dat nummer hier laten we Public enemy dan volledig onveranderd

Neverbeendead Religion zei

En ondertussen

Nota van De Nog Nooit Dood Geweest Zijnde Duivel

Tracht ééns te ontbewijzen dat ik degene ben die opzettelijk een groot deel van de mensheid hun verstand zodanig beinvloedt dat ze geloven te zullen sterven om enkel dood te blijven met enkel dood betekent enkel geweest.

Want wie in mij gelooft,gelooft in mijn opzettelijkheid waarvoor hij of zij te zwak is om die te ontbewijzen.

En is dat een contradictie?

Nee,dat is allemaal onderdeel van de fun.

Neverbeendead Religion zei

En voor degenen die de 'moeilijke' laatste nota van De Nog Nooit Dood Geweest Zijnde Duivel niet tot zich kunnen nemen zodanig dat ze de nota begrijpen vanwege hun 'dyslexie' een andere versie.

Ik kan nogal ééns met de mensen hun verstand kloten hé.

Dan blijft er van
Enkel dood betekent enkel dood geweest en nog meer
alleen nog heel wat minder over
Sterven betekent enkel dood en voor altijd verder en verder,punt.

That's Me.

Anoniem zei

u neemt de woorden uit mijn mond
d@b