donderdag, januari 24, 2008

Spam 5: Het Defecte Croque Monsieur-ijzer

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Meneer De Witte, mag ik u vragen: wat vindt u zélf van Spam? Juist: ik óók, namelijk. Alleen: waarom moeten andere mensen u dan smeken: stop alstublieft met die ongein! Please! Ik kan het niet langer uitleggen aan mijn Nederlandse kennissen. Ik heb al lang opgegeven het Vlaamse Gevoel Voor Humor te verdedigen. Die discussie is, mede dank zij u, al weken bij voorbaat een verloren zaak voor Vlaanderen.
U, die naar de televisie verwensingen roept bij een VERSPREKING, for crying out loud...
En, als u niet genoeg "grappen" kan verzinnen om een halfuurtje te vullen (het is nochtans mogelijk: Lucky TV doet het elke dag opnieuw op het eind van De Wereld Draait Door -en hoe) rekt u dan aub uw flauwe sketches niet langer uit tot er absoluut van enige eventuele spanning absoluut geen enkele sprake meer is...
Dank u,
N.

Unknown zei

Anonieme zeikerd, ik vond het héél leuk. Als je humor van een ander moet verdedigen, dan ontbreekt het je er blijkbaar zelf aan.